Przeglądałem nowele, opowiadania i powieści Philipa Kindred'a Dick'a. Dwie pozycje przykuły moja uwagę a mianowicie "Blade Runner" (Łowca Androidów) w reżyserii Ridleya Scotta na motywach powieści: "Czy androidy śnią o elektrycznych owcach? (Do Androids Dream of Electric Sheep?" i Przypomnimy to panu hurtowo (We Can...
więcejO ile zawsze bezkrytycznie uwielbiałem twórczość RS, to ten film pomimo jak zwykle najlepszej wizualnej oprawy wydaje być się gniotem, którego powstanie jest dla mnie nieuzasadnione. Moja pierwsza myśl po obejrzeniu oraz dedykacji "dla mojego brata.." - jest to rodzaj znicza na grobie brata. Brat nawet po śmierci brata...
więcejCzemu następna część Aliena powstaje po tak okropnie długiej przerwie?
Zamiast produkować jakieś bezpłciowe średniaki trzeba było wszystkie środki poświęcić na uniwersum Aliena.
Chwała ci za to ,że stworzyłeś Prometeusza i w jakiś sposób ruszyłeś tą machinę,ale moim zdaniem zrobiłeś to co najmniej kilka lat za...
Kto inny potrafi zrobić arcydzieło praktycznie we wszystkich gatunkach, tylko on, czy to historyczny czy gangsterski, czy tez wojenny, bo o s-f nie ma co wspominać to oczywiste
Myślę, że najlepszym filmem Ridleya Scotta są "Naciągacze" oraz "Dobry rok". Myślę, że "Nottingham" będzie równie dobrym filmem.
Propozycje na 10 najlepszych filmów? Ja do tej pory obejrzałem 12 filmów tego pana, jest świetny :)
1. Gladiator 9/10
2. Łowca androidów 8/10
3. G.I. Jane 8/10
4. W sieci kłamstw 8/10
5. Helikopter w ogniu 8/10
6. Sztorm 7/10
7. American Gangster 7/10
8. Dobry rok 7/10
9. Naciągacze 6/10
10. Czarny deszcz...
Mistrz widowiska. Świetna realizacja filmów batalistycznych, wojennych i s-f (no po za
Prometeuszem ale przecież nikt nie jest doskonały) . Dramaty też poruszały moje emocje i to w
najwyższym stopniu.
Myślę że pan Scott zasłużył przynajmniej na jedną statuetkę Oscara!
Dobry reżyser, ale czy najlepszy?
Zrobił wiele filmów, którymi ludzie się podniecają, a ja uważam je za tylko dobre i nic ponadto.
Prometeusz
Robin Hood
W sieci kłamstw
American Gangster
Królestwo niebieskie
Hannibal
Helikopter w ogniu
Gladiator
Wszystkim dałem 7. Żaden tytuł mnie nie...
Z aktorem tej klasy co Fassbender, karkołomna przeprawa przez pustynię może się powieść! Do dzieła!
http://www.youtube.com/watch?v=1RY78Yt3U9c
Fassbender zagra wszystko. Day-Lewis nagle zrobił się nieco nużący.
Powiem krótko liczę, że będzie to film na miarę talentu Rida, który od czasu American Gangster kręci filmy dobre albo przyzwoite jednak każdy wie, że go stać na więcej. Tym bardziej, że to scenariusz McCarthyego, kto czytał np. Krwawy południk ten wie, że nie może to być grzeczne i płaskie kino.
Czemu on tak upaja się niemal w każdym swoim filmie, krwią i okrucieństwem ? Tarantino w swoich filmach, tak samo. Nie sądzicie, że jest to trochę psychopatyczne ..?
Czytam właśnie książkę "Przejście" Justina Cronina i wyczytałem, że wyreżyseruje na jej podstawie film. Szukałem coś o tym w internecie ale nic. Jeśli macie jakieś informacje prosze podzielcie się nimi, bo książka strasznie wciągająca. Jak Ridley Scott będzie robił o niej film to już nie mogę się doczekać.