,,Król Lew'' ta baja będzie do końca dla mnie najlepsza i koniec, żadna inna animacja, którą oglądałem nie przebije tego filmu.
"Pocahontas"!!!!!!!!!!!!!!!Dziś oglądałam po raz n-ty, nigdy mi się nie znudzi:)
101 dalmatyńczyków, Król Lew i Pocahontas to moje ulubione, ale mam jeszcze wielki sentyment do Kopciuszka, Śpiącej Królewny oraz Pięknej i Bestii ;)
Nie przepadam za tymi wszystkimi nowymi bajkami robionymi komputerowo, typu Dżungla...
Zdecydownie Pocahontas!! Oglądałam tą bajkę juz tyle razy, a zawsze na końcu rycze jak bóbr :/ Jest po prostu świetna!! Szkoda, że już praktycznie nie robią takich bajek :(
szczerze to jak dla mnie wszystkie bajki Disneya są do siebie podobne ;) można wyczuć co się zaraz wydarzy, jak się skończy. Widać tą samą technikę rysowania.
wszystkie podobne, ale i wszystkie piękne :)
Ta sama animacja, bo w tych dawnych bajkach Disney'a:
1. Ci sami graficy tworzyli prawie wszystko.
2. Były one tworzone w jednym programie komputerowym (wbrew pozorom filmy Pocahontas, czy Król Lew nie były rysowane odręcznie), czyli Toon Boom Harmony.
3. Praktycznie ci sami ludzie pracują nad filmami.
Król Lew, Pocahontas i Mulan.
Ale przez drugą cześć Pocahontas, nie wyczuwam już tej magii miłości między Pocahontas a Smithem w pierwszej części.
Król Lew, Pocahontas, Śpiąca Królewna oraz Piękna i Bestia. Z produkcji "disneyowsko podobnych" - Anastazja ;)
Dzwonnik z Notre Dame, Pocahontas, Król Lew, Tarzan, 101 Dalmatyńczyków, Piękna i Bestia, Zakochany Kundel oraz Mulan :)
król lew - bajka mojego dzieciństwa .
lubie jeszcze zakochanego kundla pocahontas i 101 dalmatynczykow
Dla mnie wszystkie bajki Disneya są podobne przez to, że zawsze niosą bardzo ważne przesłanie, są w bardzo przyjemny sposób realizowane, mają niesamowite animacje i grę barw, no i oczywiście piosenki. Ale najbardziej lubie Dzwonnika z Notre Dame, tego pierwszego rzecz jasna.
Oczywiście klasyki, wyżej wspomniane. Najbardziej mnie jedna ciekawi jego najnowsza produkcja- Księżniczka i Żaba (czy jakoś tak..). Ciekawe jakaż to będzie rzecz...........
Moja ulubiona to Król Lew - pierwsza bajka, na której byłam w kinie jako dziecko.
Plus Pocahontas i Piękna i Bestia.
A z najnowszych to Ratatuj. :)
"Mała syrenka" rządzi :P oczywiście "Pocahontas" i "Piękna i Bestia" też są świetne:)
Bez porównania Król lew ;)
A no i jeszcze może być Pocahontas,
101 dalmatyńczyków
lub Zakochany kundel
1. Król lew
2. Toy story
3. Pocahontas.
4. Piękna i bestia
5. Zakochany kundel
eh wychowałem się za bajkach Disneya. Teraz już takich nie robią.
Pocahontas! Mogę oglądać to kilkadziesiąt razy i mi się nie nudzi xD Do tego ukochana bajka z dziecińtwa- Śpiąca Królewna i oczywiście najbardziej wzruszająca i najśmieszniejsza zarazem- Król Lew... perełki, mówię wam xD
Nic nigdy nie przebije "Tarzana"!! To jest co dopiero Disney :) Nikt mnie nie przekona,że jest lepsza bajka Disneya :)
Moje ulubione ;)
"Dzwonnik z Notre Dame" (kiedy byłam mała bałam się tej bajki, jakiś czas temu obejrzałam drugi raz i byłam zachwycona, teraz do pełni szczęścia potrzebuję bliższego zapoznania się z pisanym oryginałem)
"Pocahontas" (achy i ochy, zaj***sty romans ^^)
"Zakochany kundel" (stosunki panujące między Lady a Trampem, rozwijająca się miłość w psim wydaniu)
Zdecydowanie najlepsze:
1.Pocahontas
2.Król lew
inne baaardzo dobre:
3.Anastazja, 101 dalmatyńczykow, Zakochany kundel..
inne, też dobre to: herkules, wszystkie psy idą do nieba, dzwonnik z notre dame, mulan.. teraz sobie nie przypomne pewnie wszystkich..bo było sporo ciekawych, ale najlepsze zdecydowanie, to tak jak pisalam pocahontas i krol lew
śpiąca królewna też jest dobra, ale jednak z wiekiem zauwazam, ze nie jest tak uniwersalna jak np. pocahontas, krol lew, chodzi mi o to, ze wydaje mi sie, ze jednak oglądając ją czuje sie, ze jednak jest dla dzieci(mimo, ze ja lubie,to jednak z czasem coraz dluzsze momenty mnie nudza i druga rzecz- ze te postacie nie sa takie rozbudowane..) no ale tak poza tym to najbardziej lubie moment kiedy spiewa w lesie i kiedy tanczy w tej sukni uszytej przez wróżki, ktorej kolor ciagle zmieniaja..
1. Pięka i Bestia
2. Król Lew
3. Mulan
4. Tarzan
5. Anastazja
Do tego trzeba oczywiście doliczyć klasykę, na której się wychowałam, jak Śpiąca Królewna, Piotruś Pan czy Królewna Śnieżka.
U mnie wygląda to tak :)
1.Aladyn
2.Piękna i Bestia
3.Mała syrenka
4.Tarzan
5.Pocahontas
6.Król Lew
7.101 Dalmatyńczyków
8.Dzwonnik z Notre Dame
jeszcze parę by sie znalazło :)
Och, mogłabym dłuuugo wymieniać... 101 Dalmatyńczyków, Śpiąca Królewna, Królewna Śnieżka z '37, KRÓL LEW!, Pocahontas, Ratatuj, Aristocatz, Księga Dżungli (dlaczego nikt wcześniej o niej nie wspomniał?), Bambi, Mulan, Mała Syrenka, Kubuś Puchatek (kilka części) ;), Piękna i Bestia, Dzwonnik, Zakochany Kundel...
Mulan i Pocahontas
Kocham je <3
Tak poza nimi to Disney ma wiele pięknych bajek ale te uwielbiam najbardziej
Kovu rządzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD Najlepszy, najprzystojniejszy, ma boski tyłek i krzywą twarz!!! xD Dla niewtajemniczonych : "On jest podobny do mojego nauczyciela historii!! xD Pozdrawiam KaRola
Jak dla mnie Król Lew <3 bo płakałam za każdym razem jak to oglądałam :q
Mój brat niedźwiedź (dwie części) też jest niesamowity
Na 100 % Dzwonnik z Notre Dame.Rzadko oglądałem ten film, ale był chyba jednym z najlepszych.Nie mówię już o tej wspaniałej animacji.