1. Samobójstwo kochanków w niebiańskiej Amijimie 9/10 <3
2. Sakura no mori no mankai no shita 8/10
3. Milczenie 8/10
4. Skrytobójstwo 7/10
póki co jedynie 4 tytuły jednak na pewno będzie więcej, widać że to reżyser bardzo ciekawy i wszechstronny, szkoda tylko że do końca nie wykorzystał potencjału historii...
bardzo "ładnie" opracowane na podstawie : Information and Resources on SHINODA MASAHIRO Compiled by Aaron Gerow, tyle, że z błędami - po pierwsze w '49 ukończył być może jakąś szkołę, ale na Uniwersytet WASEDA dopiero się dostał. Po drugie w '53 nie ożenił się z Shimą Iwashitą, tylko z Shiraishi Kazuko i to ona...