1.Air America 6/10 2.Jutro nie umiera nigdy 6/10 3.Turner i Hooch 6/10 4.W pogoni za śmiercią 5/10 5.Stój, bo mamuśka strzela 5/10 6.6-ty dzień 5/10
Taki sam rzemiecha jak tamten, tylko jeszcze mniej znany. I kręcił słabsze rzeczy. Jeden fajny film jaki u niego widziałem - Szósty dzień. I średni Bond. Pod niezłym filmem z Arnoldem mógłby spokojnie i Hyams się podpisać.
Od komedii, poprzez dramat, do umiarkowanego SF...